Ako vymeniť / vrátiť tovar

Zákazník pri výmene alebo vrátení tovaru postupuje tak, že vyplní reklamačný formulár a doručí reklamovaný tovar do spoločnosti      GE-METAL Štós, s.r.o.. Všetky podrobnosti ohľadom vrátenia tovaru sú uvedené v reklamačnom poriadku, ktorý je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok uvedených na stránke eshop.ge-metal.sk. 

Reklamačné podmienky

Predávajúci pri vybavovaní reklamácií spotrebiteľov postupuje v zmysle ustanovení zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení Občianskeho zákonníka. Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom alebo na jeho obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je vždy povinný spísať s príslušným vodičom protokol o škode / reklamácií alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a výrobok nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup uvedený v odkaze Reklamácie na stránke eshop.ge-metal.sk
Zákazník si môže právo na opravu vadného tovaru uplatniť v sídle spoločnosti GE-METAL Štós, s.r.o.. Pri uplatnení práva na opravu prinesie zákazník reklamovaný tovar vrátane faktúry (prípadne inú formu daňového dokladu). Pri uplatnení iných práv vyplývajúcich zo zodpovednosti spoločnosti za vady (t.j. práva na výmenu veci, práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy a práva na primeranú zľavu) doručí zákazník reklamovaný tovar vrátane faktúry (prípade inej formy daňového dokladu)  do sídla spoločnosti GE-METAL Štós, s.r.o.. Zákazník a spoločnosť sa môžu dohodnúť i na inom spôsobe odovzdania tovaru. Ak má zákazník záujem o takú dohodu, môže ju spoločnosti navrhnúť

e-mailom na adrese info@ge-metal.sk alebo telefonicky na +421 918 529671

Ak si uplatňuje kupujúci vady veci u predávajúceho, je povinný doručiť túto vec (prostredníctvom zásielky alebo osobne) na adresu GE-METAL Štós, s.r.o., 044 26  Štós 297, a súčasne vierohodným spôsobom (predložením daňového dokladu) preukázať predávajúcemu, že tovar nadobudol od predávajúceho a ďalej uviesť konkrétne vady tovaru a nároky, ktoré si uplatňuje. Upozorňujeme, že vrátenie počas záručnej lehoty alebo i po záručnej lehote je potrebné zásadne vykonať v originálnom alebo v odpovedajúcom prepravnom obale. Týmto opatrením sa účinne zabráni zbytočnému poškodeniu pri doprave a často spornému vybaveniu.

Spoločnosť nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli ...), zásahom do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou .

Podľa § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka má zákazník právo na:
a) ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť
b) kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady
c) predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti
d) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť, tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať
e) ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci

NEWSLETTER Nezmeškajte zľavy a akcie - novinky do mailu.